Priser
Alla priser är angivna i svenska kronor, inklusive moms (oftast 25 %). Vi förbehåller oss rätten att göra nödvändiga prisjusteringar vid behov.
Frakt
Vi tillämpar enhetsfrakt på 79 kr per order. Beställer du varor för över 500 kr (exkl. frakt), bjuder vi på frakten.
Kunduppgifter
Din diskretion är vår hederssak. Vi delar aldrig vidare några kunduppgifter när du handlar av oss, och om du inte skapar ett konto hos oss sparar vi inga kunduppgifter. Du surfar runt på vår hemsida om och när du vill. Vi kommer inte att spåra dig på något sätt.
Diskretion
Diskretion är väldigt viktigt för oss. Vi sköter din order under total diskretion och berättar inte för någon att du beställt från oss. Vi skickar inte ut någon reklam via post eller telefon och sparar inga kunduppgifter om du inte skapar ett konto. Leverans sker i diskreta bruna paket med diskret avsändare.
Leverans
Så snart vi fått din betalning skickar vi din order och du har den 1-2 dagar senare. Du får alltid ett kollinummer där du kan spåra din beställning på www.posten.se. Om du uppger mobilnummer när du lägger din beställning får du paketaviseringen direkt till din mobil. Skulle någon produkt mot förmodan vara slut i lager, hör vi av oss till dig innan vi skickar din order. Vi kontaktar dig via sms.
Orderbekräftelse
Orderbekräftelse sker automatiskt med e-post. Det är viktigt att du regelbundet kontrollerar din e-post ifall vi måste meddela dig något beträffande din order. Om du inte får någon orderbekräftelse beror det förmodligen på att mailet hamnat i skräppostmappen eller att du uppgett fel mailadress. Glöm inte bort att även titta i skräppostmappen då våra mail ibland hamnar där!
Beställ via hemsidan och hämta din beställning i butiken
Du kan beställa dina produkter via hemsidan och sedan välja att betala och hämta ut dina produkter i vår butik på Kungsgatan 36 i Luleå. Du får ett sms när din order är packad och klar för avhämtning. Produkterna är förpackade i en diskret påse och du kommer bara in, uppger namn och betalar när du hämtar ut beställningen. Beställda varor hålls i max 2 dagar (hör av dig om du behöver komma en specifik dag).
Returer/Byten
Eftersom produkterna på Kärleksbutiken klassas som hygienartiklar, har vi inget öppet köp eller bytesrätt på våra produkter. Var därför noga med att kontrollera måttangivelser och liknande INNAN du lägger din order. Detta för att kunna garantera hygienen för dig som kund och för att du som kund ska vara helt säker på att produkterna du beställer aldrig varit ut till någon annan.
Reklamation
Det är väldigt viktigt att du läser igenom skötselråden för att minimera risken för uppkomst av fel på din produkt. Om det mot förmodan skulle vara något fel på din produkt, maila oss eller besök butiken så ska vi hjälpa dig på bästa sätt. Vid felaktig leverans, dvs leverans av fel vara, fel antal eller liknande skall du som kund omgående kontakta oss på: info@karleksbutiken.se. Ange ordernummer/vara och orsaken till reklamationen samt hur vi kan nå dig för att lämna fortsatta instruktioner. Vi MÅSTE godkänna alla eventuella returer innan du kan skicka tillbaka produkten! Vid godkända returer/reklamationer ansvarar du som kund för att försändelsen kommer till Kärleksbutiken. Detta innebär alltså att Kärleksbutiken inte ersätter varor som kommit bort i posthanteringen. Vill du vara på den säkra sidan, skicka paketet rekommenderat.
Övrigt
Det är förbjudet att beställa i någon annans namn. Alla ip-adresser loggas och falskbeställningar polisanmäls som bedrägeri!